Hop til indhold

Ihcremote Nu Uden Viewer


Morten1354922233
 Share

Recommended Posts

Jeg studsede faktisk lidt over det da jeg netop har købt en brugt controller uden viewer, men efter at jeg har sat den til osv. kunne jeg sagtens tilgå både websceneviewer og alt det.

Det var ihvertfald blandt andet disse funktioner jeg havde indtryk af ikke ville virke uden viewer, men det er da bare dejligt hvis det hele virker, sådan burde det jo ha været fra starten istedet for at sælge 2 ens controllere med et digitalt flueben til forskel og så et par tusinde i prisforskel også.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad har man af muligheder helt præcist, når man ikke har viewer ?

 

Jeg har Morten Stribolts IRemote, som ikke er noget videre prangne, og med neget små ikoner, som er svære at trykke præcist på. og hvor det virker lidt som om udviklingen på appèn er gået i stå. Ville jeg få noget nyt og mere lækkert ned LK`s nye app ? Og hvordan med tilgang ude fra, altså på wan siden, kan man også det, selvom man ikke har viewer ?

Link til kommentar
Del på andre sites

De samme som med viewer i denne her henseende.

Du kan jo tage et kik på:

https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.lk.ihcremote&feature=search_result

Og manualen:

http://www.lk.dk/download/Manualer/manual-ihc-remote.pdf

Man kan sige 199,- for en app. er lige i overkanten, men sammenlignet med prisen for bare eet wireless tryk så er det vel OK.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som jeg forstår det, så er den eneste forskel at man ik kan lave den grafisk oversigt hvis den er uden viewer... Har leget lidt med det på Iphone nu, og det hele ser ud til at virker :) 

 

Virker både lokalt og udefra..

 

Prisen, tja, hvad får man for et par hundrede kroner... Og når man nu sparede viewer modul, er det vel ok...

 

Er nu rart man kan se om alle vinduer/døre er lukket, og evt lige åbne garage porten når venner kommer for at aflevere drikke vare og man ik er hjemme ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok