Hop til indhold
  • 0

Controller/viewer Udskiftet Til Nyere, Kan Projektet Konverteres


kasper11
 Share

Spørgsmål

Jeg har netop købt et hus hvor IHC blev installeret i 2006 - controller med RS232 stik. Kender ikke noget til IHC programmering endnu, men skal til at sætte mig ind i det. Har lige fået skiftet et antennemodul, så elektrikeren lavede en kopi af projektet til mig.

 

Inden jeg går igang vil jeg have controlleren/vieweren udskiftet med den nyeste, da jeg kan forstå der er øget funktionalitet og mere brugervenlighed. Mit IHC er kun delvis installeret vil jeg tro, Bl.a indgangsalarm, røgalarm, gasalarm er ikke tilsluttet har jeg fået at vide af tidligere ejer - der findes et voicemodem i tavlen.

 

1) Kan man konvertere nuværende projekt til en ny controller således nuværende funktionalitet bevares?

2) Hvordan kommer jeg bedst igang med at sætte mig ind i IHC programmering - bestemte manualer, guidelines jeg kunne starte med? Findes der evt intro kurser for private?

 

vh

Kasper

IHC_program.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Kasper, og velkommen til IHC-user.dk.

1:

Ja, manuelt.

2:

Desværre findes der ikke en nem, lille og hurtig "beginner guide". LK havde engang et online kursus, men det er pillet af for 2-3 år siden pga opdatering, og typisk LK går der flere år før man skal forvente nyt. (mon ikke snart vi skal forvente det burde kunne være klar).

De har dog en ganske udmærket manual mm der kan hentes på detes hjemmeside, under professionel. Det er et must, RTFM.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok