Hop til indhold
  • 0

Fejlmeddelelse: The Connection To This Website Is Untrusted


Rolf Mortensen
 Share

Spørgsmål

11 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er fordi din firmware i controllern er en ældre version, hvor certifikatet er udløbet.

Du kan vælge blot at ignorere meddelsen (du ved jo det er din controller og ikke en farlig hacker), eller opgradere firmwaren.

Hej Lars

Min firmware er den sidste nye, 2.7.168, hvor der ovenikøbet står at den indeholder et nyt Java certifikat. Men det er rigtigt at fejlen også var der før opgraderingen.

Og ja det giver ikke noget problem lige nu, men der står jo at der bliver blokeret i fremtidige versioner af java.

Og fejlen viser sig ved både serviceview og administrator.

MVH Rolf

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Java certifikater gælder kun for et eller to år af gangen og et hurtigt check af ceritfikatet i java control panel viser at det er gyldigt i et år. Men at det udløber betyder blot at det er udløbet - ikke at java appletten ikke bliver certificeret så jeg ville ikke ligge søvnløs over det.

Den anden del omkring at java apletten vil spærret i fremtidige java opedateringer kom (hos mig) samtidig med opgradering til java 7update 45. Det vil jeg nu heller ikke ligge søvnløs over med mindre der ikke kommer en ny firmware før dette bliver indført af Oracle (og sådan noget plejer først at ske efter en passende lang advarsel)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har lige opdateret til Java version 55

Nu kan jeg ikke komme på min controller i sceneview. Den starter applicationen, men denne besked kommer op:

"Application blocked by security settings.

Your security settings have blocked an applicatin signed with an expired or nor-yet-valid certificate from running.

Kan i hjælpe??

Hej Palle

Jeg har præcis det samme problem - har du fået det løst???

vi har problemer med noget lys og kan heller ikke logge på med mobilen, så har virkelig brug for at kunne komme på igen

 

kan det mon hjælpe hvis man finder en ældre udgave af java, - er der andre der har disse problemer??

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Johan.

 

Med hensyn til din mobiladgang, tror jeg at du er ude i det problem vi andre også oplever i denne tråd; http://www.ihc-user....one-eller-ipad/

 

LK arbejder på en løsning, men der er ikke kommet noget fra dem endnu.

 

Et par stykker herinde har prøvat at skifte væk fra standard porte, og det har hjulpet i de tilfælde.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok