Hop til indhold
  • 0

Hjææææælp


Per Andresen
 Share

Spørgsmål

Hejsa Nu har jeg fået min ihc. Jeg har fundet ud af at koble et netværks kabel i enden af det.. jeg har trukket en konfiguration ud med visual men så stopper det også. Er der nogen her inde der kan forklare mig termerne i dette ? Jeg kan se noget med funktionsblokke mm men ved ikke helt hvad der er og hvordan det virker. Er der noget der kan hjælpe mig igang... jeg er helt blank :blink: :S

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hvis du er helt blank kan jeg anbefale dig at læse LKs manual til IHC.Især fra side 136.http://www.lk.dk/public/Download/Manual/LK_IHC%20Control_manual_Ver_02_00.pdfDen fylder ca. 18 MBIHC programmer mm. finder du på:http://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=920Men kort fortalt, så har du i venstre side af skærmbilledet dine in- og outputs (tryk, lampeudtag, stikkontakter osv.) og i højre side dine funk.blokke. Funk.blokke kan du betragte som programmer der bliver udført når du aktiverer et input, fx et tryk.Men som sagt, læs. Du bliver meget klogere og det er faktisk ikke så svært at komme ind under huden på IHC.Mvh Kenneth //

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg gjorde det første gang jeg så en IHC - 6 mdr siden nu - at jeg installerede visual på min maskine og så begyndte ligeså stille at lave program bare for sjov. Så går der ikke lang tid inden du ved hvad FB er. Hvis du har IHC som kører skal du nok lige lege lidt inden du begynder at rode med eksisterende program.Jeg printede hele manual ud, og så bare læsning. Den er faktisk rigtig velskreven og beskriver nemt funktioner - og så er der en fantastisk samling gutter her, som hjælper helt utroligt :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok