Hop til indhold

Kan Man Opdatere Til Visual 2?


smohn
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg står med et TermIHC system (DOS), men kunne godt tænke mig at opdatere til den nyeste Visual 2 med viewer.

 

Hvordan gør jeg ? Er det bare at skifte controlleren ?

 

Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på ?

 

På forhånd mange tak for hjælpen...

 

mvh

SM

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

 

Jeg står med et TermIHC system (DOS), men kunne godt tænke mig at opdatere til den nyeste Visual 2 med viewer.

 

Hvordan gør jeg ? Er det bare at skifte controlleren ?

 

Er der ellers noget jeg skal være opmærksom på ?

 

På forhånd mange tak for hjælpen...

 

mvh

SM

Det er ikke gjort med at skifte controlleren. Den nye skal programmeres helt fra bunden. Det program du har nu kan ikke uploades til controlleren. Hvis det var mig, ville jeg, hvis muligt, montere den nye controller ved siden af den gamle, og så flytte de enkelte moduler over, et for et. og programmere det. Skulle du ikke få det til at virke, er det nemt at flytte modulet tilbage til den gamle controller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der skal selvfølgelig en fysisk hardware opdatering til.

Herudover kan du forberede et komplet projekt/program i den nye Visual 2. Du kan jo jo hente softwaren og installere på en PC, og forberede det inden den egentlige opdatering. Der er mulighed for at lave simulering mm så man kan om tingene fungere efter hensigten. Og detkanaltså laves uden fysisk forbindelse til en controller.

Så hent det gamle Dos projekt, noter hvilke i/o der benyttes til hvad og gå igang med forberedelserne. Der er desværre ingen nemme genveje, der skal lidt arbejde til.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok