Hop til indhold

Ihcremote


 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg købte for nogen tid siden LK IHCRemote app til android, men da jeg har egen Exchange server til at kører og kun offentlig IP vil jeg gerne bruge port 444 istedet for 443, jeg har ændret det i controlleren og det virker perfekt med Iremote app'en, men kan bare ikke få det til at virke med LK's app, og ja der er lavet port forwarding og jeg ved med 100% det ikke er min firewall der stopper den, ellers ville Iremote jo ikke virke.

Så ville hører om det bare er mig eller der er andre der har haft problemet ?

Det sjove er hvis jeg bruger port 444 lokalt 192.168.x.x:444 virker det, men så snart det er udefra og ind med min offenligetlige ip:444 virker det ikke og begge dele virker som sagt med Iremote

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu satte jeg mig for at jeg ville have det her til at virke. Og det lykkedes sørme :D  Jeg kører selv med en Exchange server og for at simulere din opsætning satte jeg IHC`en til port: 444. Efter genstart af controlleren var der hul igennem til port 444. Men jeg måtte så også lave en forward af port. 80 så den går til IHC`en. Kan det være den der snyder dig ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Goose

skal lige hører om det er LK IHCRemote app du bruger ??

Har lige gået min Sonicwall igennem igen og der er fint åben for port 444 og 81 som er de porte jeg bruge, og kan som sagt godt bruge den app der hedder Iremote med samme indstillinger.

 

Det sjove er at fejlen hedder "Authentication Failed" og det burde jo være en bruger fejl, men den kan sagtens med den bruger når jeg er på lokal netværket

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok