Hop til indhold

Udvidelse Af Funktionsblok 1.2.06.d


Glennt
 Share

Recommended Posts

Hej folkens

Jeg mangler hjælp til at ændre/lave en funktionsblok, håber i kan hjælpe.

Jeg har herunder prøvet at beskrive situationen med blok 1.2.06.d jeg mangler hjælp til.

 

Jeg syntes blokken mangler en funktion, hvor jeg selv bestemmer hvornår jeg vil have dæmpet belysning (Aftenlys)

Jeg vil ikke bruge ur funktionen i blokken.

 

Tilføjelse:

- Indgang for gæstebelysning – Ved tryk tænder lyset på et selvvalgt niveau. (Man skal også kunne slukke) 

- Hvis pir går ON og skumring er ON reguleres lyset op på scenarie tænd ved pir og dørkontakt niveau (90%), lyset regulere tilbage til udgangspunktet efter en selvvalgt timertid (5%).

 

Med venlig hilsen

Glenn

glenn@glennt.dk

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved godt man har en tendens til at samle ting i så få FB som muligt fordi man mener der er mere overskueligt.

Men ofte kan funktionerne skabes ved at kombinere og benytte flere/samme FB til at tænde samme lampe. Specielt med scenarier er det anvendeligt.

Til inspiration kan man f.eks.kombinere kort lang tryk fb til samme FB med forskellige timer parametre. Eller samme tryk kombineret med en betinget FB der er styret af en ur FB. På den måde kan samme tryk benyttes til en ting om dagen g en anden om aftenen.

Men dine ønsker kan selvfølgelig godt implementeres.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok