Hop til indhold

Controller Visual 2 Usb?


Recommended Posts

Hej har et problem med min controller visual 2 viewer. kan ikke få adgang til adminstrator delen når jeg skriver usb i min browser og har laver alt det med driver halløjet. kan nemlig ikke hitte ud af hvad min ip er til den, har vist lavet noget fuk der. igen :)

men fra visual programmet kan jeg sagtens få forbindelse til den..

Nogen der har en ide om hvad der galt ???

Har prøvet det før for et årstid siden. hvor jeg ringede og snakkede med lk og der lavede jeg en fabriks genddannelse på den, men så er alt jo slettet, og det kæmpe træls når man har en del wireless udstyr på. så skal man rundt til det og indlæse på ny..

 

mvh jakob (snart træt af min controller ) jensen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kunne lyde som om du har ændret i din port adresse da du ændrede din IP adresse. Selvom USB delen ikke er direkte forbundet med IP adressen så 'deler' de port adresse. Så du skal huske at skrive USB:<nn> hvor nn er port adressen i din browser, hvis du ændre port adressen.

 

At det virker i IHC Visual skyldes nok at her anvender man kun port 443 og ikke port 80 (så secure porten har du åbenbart ikke ændret)

 

Der findes også en special firmware som kan resette din port indstillinger uden at ændre på de andre indstillinger. Søg lidt rundt her inde og jeg er sikker på at du kan finde den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej har et problem med min controller visual 2 viewer. kan ikke få adgang til adminstrator delen når jeg skriver usb i min browser og har laver alt det med driver halløjet. kan nemlig ikke hitte ud af hvad min ip er til den, har vist lavet noget fuk der. igen :)

men fra visual programmet kan jeg sagtens få forbindelse til den..

Nogen der har en ide om hvad der galt ???

Har prøvet det før for et årstid siden. hvor jeg ringede og snakkede med lk og der lavede jeg en fabriks genddannelse på den, men så er alt jo slettet, og det kæmpe træls når man har en del wireless udstyr på. så skal man rundt til det og indlæse på ny..

 

mvh jakob (snart træt af min controller ) jensen :)

Når du når den via visual, er det så via nettet eller USB?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok