Hop til indhold
  • 0

Problem Med Login Til Ihc Remote Over Iphone


Jesper Geerthsen Olsen
 Share

Spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Var der ikke noget med at LK ændrede noget i Iphone app´n så der altid anvendes WAN ip uanset hvad, og det kan nogle/flere/mange routere ikke finde ud af at adressere. Altså når det at reroute en lokal LAN IP som routere selv NAT´r til sin WAN ip og tilbage igen ? 

Hvilken router (udbyder)  har du Jesper ?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Var der ikke noget med at LK ændrede noget i Iphone app´n så der altid anvendes WAN ip uanset hvad, og det kan nogle/flere/mange routere ikke finde ud af at adressere. Altså når det at reroute en lokal LAN IP som routere selv NAT´r til sin WAN ip og tilbage igen ? 

 

Jo mindes også der var en anden bruger herinde, som for et halvt års tid siden, var løbet ind i et lignende problem. Kan bare ikke huske hvem

 

 

EDIT: Det var denne post jeg tænkte på http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2923-ihcremote/?hl=ihcremote'>LINK

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

10443, det virker stadig ikke. 10443 og 443

Du skal enten lave port forwarding af 10443 -> 443 på IHC controleren eller

10443 -> 10443 på IHC controleren, og rette port 443 i HC controler opsætningen til port 10443.

 

Den sidste metode vil medføre at du skal ændre på din opsætning af IHC Visual, da den kommuniker med controleren på port 443. Service view etc. vil også køre på 10443 fremover hvis du ændre på controler konfigurationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Var der ikke noget med at LK ændrede noget i Iphone app´n så der altid anvendes WAN ip uanset hvad, og det kan nogle/flere/mange routere ikke finde ud af at adressere. Altså når det at reroute en lokal LAN IP som routere selv NAT´r til sin WAN ip og tilbage igen ? 

Hvilken router (udbyder)  har du Jesper ?

Alle router burde kunne klare det, men man skal muligvis lege lidt med de forskellige NAT metoder.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

jeg har skiftet min controller til en version 6.2 og sat nøjagtige samme ting ind i controlleren, men det virker kun når jeg er hjemme, snakkede med lk idag, jeg skulle genstarte controlleren det hjalp ikke, så nævnte han noget med mac adresse at nogen router krævede det, men det kan jeg ikke umiddelbart se.

nogen ideer

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok