Hop til indhold
  • 0

1 Tast Styring Af Dimmer 400Uni


lh03
 Share

Spørgsmål

Hej 

 

Jeg har været i gang med en større omprogrammering, hvor jeg har ændret alle mine 2 tast styringer af Dimmer 400UNI til 1 tast styring, for at frigøre flere taster til scenarier mv.

 

Nu har jeg lige uploadet projektet - men de vil kun tænde og regulere op...??

 

Håber virkelig det er let at løse, for jeg har smidt ret mange timer i programmeringen.

 

Pft.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Er dimmeren fuldt fortrådet til fire 24V udgange (inkl konfiguration), har du alle links med i funktionsblokken? -hvilken funktionsblok bruger du?

og hvilken blok bruger du til dimmeren på Lokalisation siden? 

 

..kristian

 

Hej 

 

Jeg har været i gang med en større omprogrammering, hvor jeg har ændret alle mine 2 tast styringer af Dimmer 400UNI til 1 tast styring, for at frigøre flere taster til scenarier mv.

 

Nu har jeg lige uploadet projektet - men de vil kun tænde og regulere op...??

 

Håber virkelig det er let at løse, for jeg har smidt ret mange timer i programmeringen.

 

Pft.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Er dimmeren fuldt fortrådet til fire 24V udgange (inkl konfiguration), har du alle links med i funktionsblokken? -hvilken funktionsblok bruger du?

og hvilken blok bruger du til dimmeren på Lokalisation siden? 

 

..kristian

Hej. Tak. Denne tråd blev ved en fejl åbnet to gange - og jeg har fået svar i den anden tråd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok