Hop til indhold

Velux KLF-100


oskar
 Share

Recommended Posts

Hej.Påtænker at købe et velux KLF-100 interface for på den måde at kunne styre mine velux vinduer over IHC.Er der nogen der ved om regnsensoren på vinduerne bliver sat ud af kraft hvis man styrer med IHC. Med andre ord får jeg vand på gulvet når det regner :( ?Håber nogen kan hjælpe / har erfaring...Oskar

Link til kommentar
Del på andre sites

Gør den ikke' date=' klf-100 virker som fjenbetjeningen gør[/quote']Jeg har også Velux venduer og overvejer at gøre det samme. Du bliver derfor nød til at uddybe ovenstående.Hvis jeg gerne vil kunne styre mine Velux vinduer via IHC, så de f.eks. åbner når der bliver varmt indenfor mens jeg ikke er hjemme, eller lukke når jeg tilslutter min alarm. Hvorfor skulle jeg så ikke invester i den boks?
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er heller ikke helt sikker på hvad clemen mener...
Men jeg forstår fortsat ikke hvorfor man ikke skal købe den boks, bare fordi den virker som en fjernbetjening? Fjernbetjeningen er dejlig at have når du lige skal gøre et eller andet, mens boksen er dejlig at have når du gerne vil sammenbygge med IHC. Jeg kan ikke se de 2 udelukker hinanden, tværtimod.
Link til kommentar
Del på andre sites

Der blev spurgt om KLF-100 frakobler/disabler regnsensoren. Det gør den ikke. Der var så en ekstra oplysning om at KLF-100 "bare" virker som en fjernbetjening som altså heller ikke frakobler/disabler regnsensoren.Som du også skriver er det da helt OK at inverstere i KLF-100 hvis man ikke kan/vil nøjes med f.eks. en fjernbetjening men ønsker vinduer styret agf f.eks. IHC. Ingen problemer i det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok