Hop til indhold
  • 0

6 datalinier gennem samme Link-10 kabel


anders912
 Share

Spørgsmål

I forbindelse med en renovering, er det blevet muligt at lave et lille knopskud på min eksisterende IHC-installation, så jeg kan få det sidste af det gamle el over på IHC.Der er dog muligvis et potentielt problem, da jeg kun har ét reserve Link-10 kabel op til controllerens placering - og det er ikke umiddelbart muligt at trække et ekstra.Kan jeg køre datalinierne fra 6 input- og output-moduler på en fælles 0-leder? På LK's diagrammer er der altid en parsnoet blå/sort mellem hvert modul og controller, og så løber jeg jo tør for ledere :-(

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
I forbindelse med en renovering' date=' er det blevet muligt at lave et lille knopskud på min eksisterende IHC-installation, så jeg kan få det sidste af det gamle el over på IHC.Der er dog muligvis et potentielt problem, da jeg kun har ét reserve Link-10 kabel op til controllerens placering - og det er ikke umiddelbart muligt at trække et ekstra.Kan jeg køre datalinierne fra 6 input- og output-moduler på en fælles 0-leder? På LK's diagrammer er der altid en parsnoet blå/sort mellem hvert modul og controller, og så løber jeg jo tør for ledere :-([/quote']Jeg har gjort det med held, hvor negativ/minus lederen er fælles for 2 datalinier over til min garage. Faktisk moduler længst fra min controller.
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok