Hop til indhold
  • 0

Wireless BatteriTryk virker ikke


peter1354922212
 Share

Spørgsmål

20 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Problemet er at der ingenting sker når man trykker på A' date=' hverken ved kort tryk eller tryk over 5 sek. Der er intet liv i diode B.[/quote']Hej InsIns, tak for spørgsmålet.For at uddybe petter1s svarhverken kontakt 1 - 4 eller A (B) respondere enheden synes at være "død"jeg vil med indlægget selvfølgelig gerne have råd til løsning af problemet, men desværre tror jeg ikke at jeg selv kan "Fixe" det.Inden jeg ringer til LK vil jeg derfor også gerne høre fra andre der har / har haft samme problem for at høre hvordan de løste dette... måtte de købe nyt .. talte de med nogen fra LK fik de elementet udskiftet gratis / nedsatpris.Jo flere jeg høre fra med samme fejl tror jeg at jeg kan bruge overfor LK, hvis de først skal anerkende det som en fejl i elementet frem for en bruger fejl. (ja garantien er udløbet, men det skader ikke at tale med LK)Jeg håber at høre hvad petter1 har gjort købt, nyt / indgivet en klage eller ???PS:4 trykket har siddet i mit soveværelse og været monteret på min seng..... har ej været udsat for fugt / frost (min ca 10 grader i kort tid under udluftning) og ej direkte sollys. Trykket er fra 2006 og jeg har ikke tidligere udskiftet batteriet
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Problemet er at der ingenting sker når man trykker på A' date=' hverken ved kort tryk eller tryk over 5 sek. Der er intet liv i diode B.[/quote']Sorry. Det havde jeg lige overset. Har du prøvet at lade trykket ligge uden batteri i f.eks. 1 døgn? Normalt vil 10 sek. være nok til at aflade evt. genstridige komponenter, men med tryk som kan leve flere år på et lille batteri kan det godt tage længere tid. Prøve evt. også at påvirke alle knapper på trykket uden at der er et batteri i trykket.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Problemet er at der ingenting sker når man trykker på A' date=' hverken ved kort tryk eller tryk over 5 sek. Der er intet liv i diode B.[/quote']Sorry. Det havde jeg lige overset. Har du prøvet at lade trykket ligge uden batteri i f.eks. 1 døgn? Normalt vil 10 sek. være nok til at aflade evt. genstridige komponenter' date=' men med tryk som kan leve flere år på et lille batteri kan det godt tage længere tid. Prøve evt. også at påvirke alle knapper på trykket uden at der er et batteri i trykket.[/quote']Hej InsInsJa det har jeg, mit batteritryk har ikke virket i 14 dage. har været uden batteri i ca. 7 dage inden jeg prøvede med et andet nyt batteri. Jeg har dog ikke påvirket alle knapper uden batteri. Det vil jeg prøve.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har også forsøgt at fjerne batteriet fra begge tryk. Men de er helt døde.Jeg har indtil videre ikke gjort andet end at have kontaktet LK.Trykkene er ikke i brug lige i øjeblikket pga. noget renovering, men når jeg skal bruge dem igen har jeg tænkt mig at købe nogle nye, de er 3-5 år gamle, så der er jo ikke garanti og hvis LK ikke mener det er et generelt problem de skal involveres i, så er der nok ikke så meget at gøre.Grunden til at jeg kontaktede LK var at det skete med to tryk inden for få uger.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Som Bjørn Afzelius synger' date=' alting kan gå itu...[/quote']Og Wireless Batteritryk kan efter 5 år gå i 1000 stykker. :angry: Nå men selvfølgelig vil LK ikke tage sig af det (havde jeg heller ikke regnet med) antallet af personer med samme problem som petter1 og jeg lader til ud fra besvarelser her en uge efter at være minimale.... så jeg håber at sandsynligheden er stor for, at når jeg køber en ny så vil den holde i mere end 5 år. ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Peter det er nu anden gang jeg har skullet skifte batteri på mine wireless Kontakter og desværre  ikke uden problemer. LK har et problem med deres batteri forbindelse kontakterne oxidere. Jeg oplever at det virker i kort tid efter batteri skift for så at dø. Problemet ses ved at den røde led lyser orange ved tryk på A, tager man så batteriet ud renser kontakterne sætter batteriet i igen trykker på A så lyser den røde led kraftigt rødt, herefter virker modulet igen men desværre kun kortvarigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg oplevede det samme. Havde 3 wireless tryk der meldte lavt batteri, hvorefter de ikke længere kunne kontakte controller (batteriskift hjalp ikke). Når jeg trykkede på A kom der kort orange lys i B (grøn og rød lyste samtidig), efter noget tid stoppede B fuldstændig med at lyse når jeg trykkede på A.

Efter at have læst Benno's svar skilte jeg alle 3 tryk helt ad (så printplade er blotlagt), derefter ridsede jeg områderne der er i kontakt med batteri med en skarp kniv (tænk på det som der sidder noget fedt man ikke kan se der skal skrabes af). Voila så virkede alle 3 tryk igen.

Jeg havde kontakt med 2 elektrikerfirmaet der er autoriseret i IHC og de kendte ikke til problemet.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 10/15/2016 at 09:07 , andres.jensen skrev:

Jeg oplevede det samme. Havde 3 wireless tryk der meldte lavt batteri, hvorefter de ikke længere kunne kontakte controller (batteriskift hjalp ikke). Når jeg trykkede på A kom der kort orange lys i B (grøn og rød lyste samtidig), efter noget tid stoppede B fuldstændig med at lyse når jeg trykkede på A.

Efter at have læst Benno's svar skilte jeg alle 3 tryk helt ad (så printplade er blotlagt), derefter ridsede jeg områderne der er i kontakt med batteri med en skarp kniv (tænk på det som der sidder noget fedt man ikke kan se der skal skrabes af). Voila så virkede alle 3 tryk igen.

Jeg havde kontakt med 2 elektrikerfirmaet der er autoriseret i IHC og de kendte ikke til problemet.

 

Jeg havde samme problem. Kontakten virkede kun kortvarigt med nye batterier og endte med slet ikke at virke.

Andres.jensen gav mig mod på at åbne op ind til printpladen, hvor jeg kunne se nogle små områder, der var irerret, som jeg relativt nemt kunne skrabe ved med en skruetrækker og voila! Så virkede den igen

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hip-hurra for internettet!

Jeg har netop haft samme problem: Trykket reagerer pludselig ikke. Batteriskift virker heller ikke.

Jeg vippede/strammede de to vinger (pol på kanten af batteri) i bunden af batteriholderen lidt op mod midten. Batteriet blev lidt sværere at trykke på plads og vupti, så virkede skidtet igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok