Hop til indhold

tilslutning af alarm så lys blinker


Recommended Posts

Hey alle Ihc-users.Jeg har fået installeret IHC Wireless i min lejlighed, så når jeg skal ind ad opgangsdøren kan jeg bruge kontakten jeg har med i lommen istedet for at bruge nøgle til døren.Når jeg tislutter min alarm er det så muligt at lyset blinker som på en bil, i ved sådan 2 blink så man kan se at det er slået til når man går?På forhånd tak

Link til kommentar
Del på andre sites

måske denne kan hjælpe dig lidt på vejindgang skal bare bruge en pulse fra alarm når den slået til og fraog du skal bare ligge alle de lamper du vil have til at blinke på udgangdu kan selv juster timer hvorlang lyd der skal være og hvor lang tid der skal være pausetæller bruge til hvis du vil have 2 blink skal der stå 1og hvis du vil have flere er formel antal blink -1så skulle det være lige til held og lykkeTorben Jensen [file name=blink.vis size=13111]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/blink.vis[/file]

blink.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok