Hop til indhold

Sparepærer til IHC-wireless


solkem
 Share

Recommended Posts

Hej IHC-User.Jeg har fået lavet en IHC-wireless installation i mit "gamle" hus.Det betyder også, at jeg nu er løbet ind i et spørgsmål. Jeg har flere steder fået monteret lysdæmpere. Jeg har læst noget på nettet, at ikke alle dæmpbare sparepærer kan anvendes til IHC-wireless lysdæmpere. Er der nogen der har erfaringer med dæmpbare sparepærer til IHC-wireless?Kim

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Allan.Det ser godt nok sort... :laugh: ud.Jeg havde håbet på' date=' at man kunne anvende andre end halogentyperne; men i hvert fald ikke endnu.Tak for svaret[/quote']du kan da godt bruge LED hvis du vil betale prisen, jeg har 60 stk dæmpbare LED i varm hvid, det minder meget om gløde pære, og så kan de dæmpes ned til 2%, såfremt minimums effekten for dæmperen overholdes.
Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder fornemt, at der lys forude.Xang72, du skriver, at du har 6o stk.Hvilke typer og fabrikater er det?Du skriver også, at min effekten for dæmperen skal overholdes. Er det de 20 w, som står nævnt i specifikationen for "LK IHC® Wireless Lysdæmper Kombi 250 W UNI 1 modul, LK FUGA"?Kim

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder fornemt' date=' at der lys forude.Xang72, du skriver, at du har 6o stk.Hvilke typer og fabrikater er det?Du skriver også, at min effekten for dæmperen skal overholdes. Er det de 20 w, som står nævnt i specifikationen for "LK IHC® Wireless Lysdæmper Kombi 250 W UNI 1 modul, LK FUGA"?Kim[/quote']det er denne jeg endt med at købe.http://www.prolys.dk/4w-d-mpbar-gu10-led-spot-varm-hvid-40-sunflux-gu10d-ii.htmlja det er dæmperens mi effekt man skal overholde, samtidig kan der afhænging af hvor mange leds du har på en dæmper være problemer med at køreden meget lang ned.et eks, jeg har en dæmper md 6 led's på, hvis man dæmper meget ned så går nogle af leds ud, men kun når man er kommet meget langt ned, 25% ca ... der er en indstilling i dimmeren, som gør at man kan sætte min nivea, altså når man rgulere helt ned, så ender den på 25% (eller 30 husker det ikke) men de sidste % er så lidt i lys udbytte at det er helt perfekt at stoppe her.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok