Hop til indhold
  • 0

Tid for hvornår alarm går i gang ved strømsvigt


Gæst admin
 Share

Spørgsmål

Hej med jer,Vi havde et strøm svigt her til morgen/nat (kl. 5 er = nat for mig), hvilket udløste at vores alarm gik i gang. Jeg kunne god tænke mig at der var et delay på 5-10 minutter da vi som regel ikke har afbrydelser der vare længere i danmark. Jeg kan se at med via "9.11. LK IHC Standard Røg-Gas-Vand-El-alarm" blokken kan sætte forskellige indstillinger men jeg syndes ikke jeg kan se en der gør det jeg er ude efter. Det er selvfølgelig IHC standard jeg omtaler :-)vhGert

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hej med jer' date='Vi havde et strøm svigt her til morgen/nat (kl. 5 er = nat for mig), hvilket udløste at vores alarm gik i gang. Jeg kunne god tænke mig at der var et delay på 5-10 minutter da vi som regel ikke har afbrydelser der vare længere i danmark. Jeg kan se at med via "9.11. LK IHC Standard Røg-Gas-Vand-El-alarm" blokken kan sætte forskellige indstillinger men jeg syndes ikke jeg kan se en der gør det jeg er ude efter. Det er selvfølgelig IHC standard jeg omtaler :-)vhGert[/quote']Sådan en indstilling er der ikke. Det er dog forholdsvis nemt at rette i fb., hvis du vil have den funktion.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hej med jer' date='Vi havde et strøm svigt her til morgen/nat (kl. 5 er = nat for mig)' date=' hvilket udløste at vores alarm gik i gang. Jeg kunne god tænke mig at der var et delay på 5-10 minutter da vi som regel ikke har afbrydelser der vare længere i danmark. Jeg kan se at med via "9.11. LK IHC Standard Røg-Gas-Vand-El-alarm" blokken kan sætte forskellige indstillinger men jeg syndes ikke jeg kan se en der gør det jeg er ude efter. Det er selvfølgelig IHC standard jeg omtaler :-)vhGert[/quote'']Sådan en indstilling er der ikke. Det er dog forholdsvis nemt at rette i fb., hvis du vil have den funktion.
Nemt siger du... jeg lytter?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hej med jer' date='Vi havde et strøm svigt her til morgen/nat (kl. 5 er = nat for mig)' date=' hvilket udløste at vores alarm gik i gang. Jeg kunne god tænke mig at der var et delay på 5-10 minutter da vi som regel ikke har afbrydelser der vare længere i danmark. Jeg kan se at med via "9.11. LK IHC Standard Røg-Gas-Vand-El-alarm" blokken kan sætte forskellige indstillinger men jeg syndes ikke jeg kan se en der gør det jeg er ude efter. Det er selvfølgelig IHC standard jeg omtaler :-)vhGert[/quote'']Sådan en indstilling er der ikke. Det er dog forholdsvis nemt at rette i fb.' date=' hvis du vil have den funktion.[/quote']Nemt siger du... jeg lytter?
Her er tilrettet fb med timer for forsinkelse. Du kan rette tiden under indstillinger (default 10 min.)Husk lige at der skal vælges "sikkerhedspakke = ja", for at elalarm er aktiv under indstillinger, og om du har vandalarm eller ej.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 20/8/2011 at 12:36 , TorbenSørensen skrev:

Du får lige en ny fb., da alarmen ellers kommer alligevel når timeren er udløbet, selvom strømforsyningen er genetableret. Denne burde ikke vække dig om natten, hvis strømmen kommer igen, inden timeren udløber. :)

Er det monstro muligt, at få fingrerne i den omtalte FB, da jeg også har samme problem? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok