Hop til indhold

Indikatorlys


Recommended Posts

Hej,Jeg har en trådløs kontakt, som styrer en FB med "rullende skift" der så igen styrer mit ventilationsanlæg. Det virker fint, men jeg kan ikke rigtig se hvilken "hastighed" der er valgt, men må lytte mig frem til f.eks. "Den høje" når der skal bades.Det ville være super fedt, hvis nogen havde en idé til en status indikator for en sådan "fætter" :)M.v.h.Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Du må gerne sende mig blokken, så skal jeg gøre et forsøg. Jeg vil mene du kan løse det ved at kæde standard LK blokke sammen med din "ventilations blok"Du kan sende den til ihcuser"snabela"ostrehovedgade28.dkHilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

ØV :(Så må jeg vel stadig ty til ørene... :PM.v.h.Brian
Ellers må du igang med kabeltræk. :)Nu kender jeg ikke dit setup, men hvis det er for at den skal køre høj hastighed når der bades, kan man evt. lave FB'en om, så ventilationen automatisk går på høj, når du eksempelvis tænder lyset i badeværelset.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok