Hop til indhold
  • 0

1.000 indlæg !


Lars Jacobsen
 Share

Spørgsmål

Whaaaauuuu :woohoo: Nej, det er ikke en reklame for fiberbredbånd, men tænk sig at man kan blive så bidt af dette forum, så man i løbet af 1 år og 7 måneder skriver 1.000 indlæg. - Sindsygt - :blush: :pinch: :sick: Det mener min søde hustru :kiss: ihvert tilfælde.Håber i bærer over med mig og mine "iriterende" kommentarer.Den allesteds nærværendeLars Jacobsen:cheer:

Link til kommentar
Del på andre sites

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Ja som tiden dog går. Bestræber mig som regel på at mine indlæg skal være konstuktive, altså at "modtageren" forhåbentlig kan bruge det til noget. Der er sikkert stadig behov for hjælp og jeg har så den pædagogik at det kunne jo være det hjalp man prøvede at læse manualen eller søgte lidt i forummet inden man ukritisk spørger løs. Men det kan man så godt få hjælp til ;-)Og ja tiden bliver efterhånden også brugt til andet end at lege med IHC, men som regel skal jeg lige have min daglige dosis www.ihc-user.dk foruden et par andre "nørde" fora.Jeg vil også tilføje at jeg er blevet klogere de sidste par år (det burde man vel også) af al det skriveri. For man bliver jo lige nødt til at sætte sig ind i tingene så man kan være med i dialogen.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Uha, jeg glemte lige at checke ind i 1000-gruppen. 

Men så er der dobbelt op nu. 

2000 gange har jeg oprettet spørgsmål / kommenteret på indlæg herinde. 

Det er verdens bedste forum, det er en god og sund hobby, og ja hobbies koster jo :D

Kæmpe High-Five for alle der bidrager til den gode stemning og hygge herinde :wub:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
37 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev:

Uha, jeg glemte lige at checke ind i 1000-gruppen. 

Men så er der dobbelt op nu. 

2000 gange har jeg oprettet spørgsmål / kommenteret på indlæg herinde. 

Det er verdens bedste forum, det er en god og sund hobby, og ja hobbies koster jo :D

Kæmpe High-Five for alle der bidrager til den gode stemning og hygge herinde :wub:

Kæmpe tillykke. Jeg tror vi er flere som har glemt at melde os ind i denne gruppe. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja nu har vi jo fået nye “titler”.

Måske Gert kunne løfte sløret for grænserne af “nørder” ? Ikke at det skal være et mål i sig selv. De fora jeg deltager i plejer jeg at argumenter faglig og sagligt med fakta, og ikke mine meninger og holdninger. Det findes der andre steder til som jeg ikke deltager i, nationen og facebook heder det vist :rolleyes:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
6 minutter siden, Lars Jacobsen skrev:

Ja nu har vi jo fået nye “titler”.

Måske Gert kunne løfte sløret for grænserne af “nørder” ? Ikke at det skal være et mål i sig selv. De fora jeg deltager i plejer jeg at argumenter faglig og sagligt med fakta, og ikke mine meninger og holdninger. Det findes der andre steder til som jeg ikke deltager i, nationen og facebook heder det vist :rolleyes:

Ja jeg lod godt mærke til titlerne i går, det er meget sjovt. En lillenørd ser ud til at være dem under 100 indlæg og over tekniknørd er over det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok