Hop til indhold

Fejl under upload af Firmware


Steven Laursen
 Share

Recommended Posts

Under upload af firmware 2.7 fra en Windows 7 PC blev der ved med at komme en fejl "...kun ikke bringe IHC controler i opdaterings tilstand..." under punkt 3 i firmwareloaderen. Havde dagen før opdateret samme firmware med samme laptop i en anden IHC controler, uden problemer. Det lykkedes dog til sidst med følgende procedure:1. Genstart IHC controler2. Genstart Firmwareloade.3. Udfør firmwareload proceduren igen.Håber denne info kan komme andre til godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Efter jeg flere gange har haft problemer med at opdatere firmware på flere controllere, hvor løsningen har været at lægge et tomt projekt ind i controlleren, og prøve igen, så har jeg valgt at jeg ALTID lægger et tomt projekt i, inden jeg opdaterer.Siden har jeg ikke haft problemer med det.Det er især et problem, hvis man har lavet sine egne produkter (ikke funktionsblokke).

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

HejsaMin controller har igen lukket for administrator delen, har prøvet at slukke den, har prøvet en pc med win xp, en pc med win 7, næste skridt er vel at reset to factory, men det er jeg ikke super fan af, pga. sidste gang jeg gjorde det skulle jeg rundt og linke alle mine wireless produkter igen, det er jeg dødtræt af hvis jeg skal igen. Er der nogen der har et workaround til det problem?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok