Hop til indhold

Hjælp til nyt hus


Recommended Posts

Hej jeg skal til at bygge hus.Jeg er bidt af teknik så selfølgelig vil jeg have ihc eller lignende. Jeg har prøvet at orientere mig på nettet men bliver bare mere og mere i tvivl. Hvad mener i man skal vælge af funktioner. skal man vælge wireless eller kablet. Jeg har hørt om en funktion hvor man får en sms hvis nogen går ind af døren.. hvad kræver det?Lige til sidst .. jeg bygger med et typehus firma. der koster tingene bare det de koster = ingen rabat. Ville det være muligt at lave en standart pakke først og herefter sætte eksempelvis sætte det sms sjov på bagefter eller er det ikke smart rent instalations messigt Per

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Hej. Vil anbefale en controller med Viewer, og helt sikket kabel til dine tryk og Pir. Til næsten alle mine tryk bruger jeg PDS-kabel, man skal bare lige have 1A sikring foran det indgangs modul man bruger, så er det også lovligt, hvis du for et 10% eftersyn.Men alt andet, ville jeg ikke bruge PDS kabel, men KUN IHC kabel.

Link til kommentar
Del på andre sites

lantronix skrev:

Han sagde at huset var så kompakt bygget op uden spild plads så det ville han ikke. Han sagde at det ikke kunne lønne sig og derfor ville ham ikke gøre det.Er der nogen der vil se en tegning af huset ? så kunne i jo komme med inputPer
det var dog det værste gang l... at fyre af.hvis det er en seriøs installatør, kan han lave det.lyder som om han ikke gider.
Link til kommentar
Del på andre sites

lantronix skrev:

Ville jeg gerne men elektrikkeren ligger fast. Det er et typehus firma jeg arbejder med
det virker besynderligt, et typehus firma der ikke laver IHC, og el firmaet gør heller ikke.:blink: tag fat i installatøren og spørg igen, sig til han du har snakket med andre, og de siger det ikke er noget i vejen for det.:silly: må man spørge hvem typehus firmaet er?
Link til kommentar
Del på andre sites

De fleste der kender IHC og LK ordentligt, foretrækker at fortråde så meget som muligt. Men hvis der er noget du ikke kan komme til at fortråde, så kan du godt benytte et par wireless moduler.Når du kobler wireless komponenterne op til controlleren, så kan den styres som alt andet IHC.(Bruger selv et par trådløse komponenter, og resten er fortrådet)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok