Hop til indhold
  • 0

Klistermærker på kontakter


diskoboy
 Share

Spørgsmål

Godt nytår :)Sad og snakkede med en kammerat i aftes omkring IHC - han fortalte at LK laver klistermærker til svagstrømtrykkene i stedet for laseringraveringerne - så kunne man jo nemt skifte tekst hvis man ændrede på kontakterne.Er der nogen der har et link eller mere info? Han havde bare hørt det, men ikke selv fået bestilt nogle endnu...

Link til kommentar
Del på andre sites

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg har med succes lavet dem selv, prøv at se vedlagte regneark med iconer, egne og LK´s, næsten klart til tryk. Jeg har før lagt det ud på IHC-User, men har ikke fået noget feedback. Materialer til fremstilling af tryk kan bestilles hos:www.craftycomputerpaper.co.ukNøjagtig adresse: http://www.craftycomputerpaper.co.uk/products-Dry-rub-off-decal-paper_159.htmDry rub off decal paper, pack of 5 A4 sets £10.99 Was: £14.99 white for dark and clear for light surfaces.Jeg har brugt den klare, der bliver en film siddende udover det der trykkes. Man kan ikke klippe så tæt, det forringer også holdbarheden kan jeg tænke mig. Men den "hinde/overflade" der bliver siddende hæmmer ikke udseendet. Det føles også lækkert:-)Og nu har det virket i lang tid:-)Det åbner også en helt masse programmeringsmuligheder - nu hvor alle - også gæster - kan finde ud af det ved blot at se de "intelligente" iconer på kontakterne. [file name=ihc_ds-20100103-2.zip size=82921]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_ds-20100103-2.zip[/file]

ihc_ds-20100103-2.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Martin2000 skrev:"Lasergravering via lk´s hjemmesidewww.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/t...rede-tangenter.page? "Seth skrev:"Heydet er da kun Opus man kan udskifte tekst medhar aldrig set det med Fuga "Hvilket jeg opfattede spom et svar til Martin2000 om at der ikke kunne udskiftes lasergraverede tangenter på FugaDerfor svarede jeg:Der står:"Download bestillingsark til gravering af LK FUGA® svagstrømstryk her. "

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

DennisS skrev:

Prøv at give dette her et forsøg/en chance:www.craftycomputerpaper.co.uk/products-D...-decal-paper_159.htmse tidligere indlæg i denne tråd. Det er nemt og smartere, med grafik og farver..... og det koster ikke en formue.
Takker - det må jeg prøve! Det lyder smart med det ark også er det jo også til en overkommendelig pris :)Lasergravering er fint - men hvis jeg vælger at flytte rundt på tasterne holder det ikke... og jeg NÆGTER at betale 17 kr pr. kontakt. Det burde sku være inkluderet i prisen for sådan en kontakt....
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok