Hop til indhold
  • 0

Indtastning af værdier i Hjemmesimulering (avanc..


Nikolaj
 Share

Spørgsmål

Hej UsersJeg står her op til Jul og skal sikre mig at lyset tænder og slukker på de tidspunkter jeg gerne vil: Jeg kigger i Service View og skal til at indtaste nye værdier, da de "optagede" værdier ikke stemmer overens med mine forventninger.Mit spørgsmål lyder så:Hvordan kører simuleringen i cyklus? Når man starter simuleringen, vil den så kigge på første tidspunkt i listen og først tænde lyset når tidspunktet rammes, eller vil lyset tændes når en af linierne passer til den aktuelle tid?Et andet spørgsmål som hænger lidt sammen med ovenstående:Listen med tænd/sluk tider, gælder den for ét helt døgn, eller kan den gælde for flere døgn?Jeg håber at det giver mening for det er lidt besværligt at formulere - synes jegJeg ønsker Jer alle en glædelig Jul./Blastman

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HejsaLidt sent svar da jeg ikke er på siden så ofte mere. men da jeg lige kom forbi vil jeg da self. svare :)Nu er det lidt længe siden at jeg lavede blokken, men jeg mener bestemt at jeg lavede den sådan, at den kigger på klokken også kigger den i din log med tisdpunkter, hvis så at lyset skal være tænt, ja så tænder den det.Listen gælder for et døgn, den optager en gang for hverdage og en gang for weekender.Dette blev lavet da de fleste er oppe længere fredag + lørdag.MvhKongedam

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for svaret.Jeg har siden erfaret at lyset tænder når simulering tændes - ja, faktisk i dag.Jeg har også tilføjet en reset funktion, således jeg optager nye tider, når vi nærmer os sommertid igen...Jeg vil sige dig tak for et genialt program. Det er virkelig noget af det der gør IHC smart.Tak for hjælpen/Blastman

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok