Hop til indhold

Ny firmware på vej i starten af 2010


Allan Nissen
 Share

Recommended Posts

Nogen af jer har måske læst denne tråd: http://www.ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=7&id=9039Jeg har været i kontakt med LK vedr. problemet med at controlleren ikke registrerer alle inputs og de erkender at der er et problem.[uddrag af mail fra LK]Desværre er det en fejl vi kender til i firmware versionen 2.6.112. Vi er pt i samarbejde med vores udviklingsafdeling ved at lave en løsning på dette problem i form af en ny firmware.Det er korrekt det ikke hjælper at nedgradere til 2.3.586. Jeg sender derfor en firmware som kan nedgradere controlleren således at problemerne med at skal trykke flere gange er løst.Jeg vil anbefale at holde øje med vores hjemmeside i starten af det nye år, da vil der være en færdig løsning til download.Det ikke kan lade sig gøre at vedhæfte filer større end 2Mb. Send en PM med jeres email så skal jeg sende den til jer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jamen for søren da, de er dælme hurtige...Nu installerede jeg IHC i mit eget hus for ca. 3 år siden, og sattte pir op i alle rum. Ofte døjer jeg med at lyset ikke tænder, påtrods af piren viser at der er aktivitet. Som El-Installatør vil jeg ALDRIG anbefale IHC, det er det værste skrammel jeg til dato har set. Bare at de erkender at de har sendt sådan en gang p*s, på gaden forstår jeg ikke engang.Nej, SmartHouse eller KNX i fremtiden, jeg er færdig med IHC.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Hej AllanVi har også gennemlængere tid kæmpet med lys der ikke vil tænde hver gang efter en opgradering af firmwaren.Var det muligt du kunne maile de progs. LK skriver til dig om???Håber virkelig du vil/kan hjælpe, vi er godt nok ved at blive sindsyge af at trykke 2,3, 4 gange på knapperne for at få tændt lyset.Ser frem til at høre fra dig.Mvh. Troels & Suzannetroels@seitzberg.eu

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

HejDa jeg er en del af tråden og stadig har problemet, ville jeg lige høre om nogen har hørt mere til den updateret firmware som skulle komme her i starten af 2010?Jeg har tilpasset mit program den nye version og vil ikke rigtig nedgradere med ihc-2.3.587.Hilsen Ulrich

Link til kommentar
Del på andre sites

hej sten jeg vil give dig ret i at knx er kanon jeg arbejder selv en del med det men det er ikke nede i en pris som alm. mennesker kan betale endnu men det lk er kommet med er et stort skridt på vejen. og jeg tror at der også kommer meget til ihc nu da mange af de ting til knx og er i samme udformning som ihc

Link til kommentar
Del på andre sites

HejsaVil bare lige fortælle at jeg for et par måneders tid siden skrev en mavesur mail til LK - hvorefter jeg blev ringet op og fik at vide at en nedgradering ikke ville hjælpe (hvilket det dog gjorde i mit tilfælde), og desuden oplyste LK-gutten op de godt kendte til diverse problematikker og arbejdede med et helt softwareprogram som skulle erstatte serviceview/lK IHC Kontrol.LK forventede dette ville blive offentliggjort ultimo April/Primo Maj...... Thats all i know...... :huh::blink: :silly:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Og fra changelog 2.7:

2.01 Væsentligste nyheder i forhold til version 2.6---------------------------------------------------1) Opdateret Java runtime (installeres kun hvis brugeren ingen Java v6 har i forvejen)2) IHC controller hardware version vises i Controller Indstillinger3) Ekstra notesfelt til mange elementer4) Notesfelter kan indeholde flere linier5) Funktionsblok Egenskaber vindue opdateret med "Udviklet af" felt6) Ny rapport til funktionsbloksdokumentation7) Ekstra bekræftigelsesvindue tilføjet ved send af "samme-version" projekt til controller8) Inputmodul "Input 24/3" tilføjet9) Produkt "Bruger defineret udgangsprodukt" - scenario tilføjet10) Slutbrugerrapport (funktionsdokumentation) viser "Lokalitet" hvis produkt og funktionblok ikke er i samme rum.11) IHC Wireless Persienne "lås" elementet kan nu ændres under simulering12) Validering af sidst gemte størrelse/position af programvinduer (hovedvindue og simuleringslogvindue) når IHC Visual startes. IHC Visual vises samme sted og størrelse på skærmen som sidste gang IHC Visual kørte. Tidligere kunne man risikere at IHC Visual vinderne ikke kunne ses, når man skiftede fra stor skærm til lille skærm (bærbar med stor skærm tilsluttet kontra bærbar indbygget skærm).13) Hjælpefiler til alle funktionsblokke vises i 2.7 ved tryk på "F1" 2.02 Væsentligste fejlrettelser i forhold til version 2.6---------------------------------------------------------1) Support og korrekt detektion af Windows 7 32/64 bit - inklusiv USB driver version 2.3.5.122) Opdateret XML parser (del af en Windows update fra Microsoft)3) Tooltip bredde begrænset til 1/4 af vinduesstørrelsen (for elementer i træet)4) "Klip" menu fjernet fra funktionsblokprogrammer, kommandoer, events etc. Tidligere viste klip menu udførte intet.
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.Jeg har forsøgt st opdate til 2.7 ( 2.6 senese firmw),men kan ikke få min contr. til at skifte til opdate tilstand.Bruger win 7 32 bit. kan det værer derfor?Softopdater siger igen og igen, at jeg skal prøve at genstarte. opdaten..Jeg bruger langt usb kabel men har fat i controller, så det skulle da ikke værer problemet?MVH Lars opdate.jpg

post-3157-13549256923309_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Kli skrev:

Hej.Jeg har forsøgt st opdate til 2.7 ( 2.6 senese firmw),men kan ikke få min contr. til at skifte til opdate tilstand.Bruger win 7 32 bit. kan det værer derfor?Softopdater siger igen og igen, at jeg skal prøve at genstarte. opdaten.
Oplevede præcis samme problem i går med Windows Vista.Prøvede at genstarte controller og PC rigtig mange gange, også at benytte forskellige USB porte.Prøvede også at køre filen som XP kompatibel, men lige lidt hjalp det.Det var først da vi fandt en PC der kørte XP det lykkedes at opdatere til 2.7
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok