Hop til indhold
  • 0

IHC controller 2 HW 6.2 eller 6.1


ALTERAS
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

HW 6.1 funger fint med HW 6.2 firmware, selvom LK skriver at der er forskel. Du skal dog bruge en ældre firmware loader uden versions kontrol for at kunne uploade firmwaren. Den kan downloades i download sektionen på dette board.

Hvis du vælger at følge LK's anbefalinger bør du benytte firmware 2.7.199 til en HW 6.1 controller. Firmware 2.7.220 gør controlleren ustabil og indeholder intet andet end opdaterede certifikater som sidenhen er udløbet.

Desværre har LK samme produkt nr'et på både HW6.1 og HW 6.2 controller, men der er 2 andre måder at se hvilken HW version du har.

  1. Log på admin view. HW version vil stå på første side efter logon.
  2. Prøv at uploade firmware 2.8.4 med den firmware loader som følger med visual 2.8.6. Hvis det er en HW 6.1 controlle vil du få at vide at den ikke understøtter den valgte firmware.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

@Lars1du skriver tit det med controller bliver ustabil med 220. Det har jeg aldrig set noget om udover fra dig. Er det noget du har oplevet eller andre? Det er ikke en kritik mere om jeg vil bare gerne vide det. Jeg åbner lige en firmware fil i aften så kan vi også lige se hvad den reelt set indeholder :⁠-⁠)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Prøv at søge tilbage til dengang firmware 220 blev frigivet. Dengang var der en del skriverier om at controlleren var mere stabil med firmware 199 end 220. Jeg har selv oplevet at min HW 6.1 controller gik fra at genstarte ca. 1 gang hvar 6 måneden til 1 gang hver mdr. ved opgardering til 220. Efter opgradering til fimware 2.8.x var genstart tilbage til ca. 1 gang hver 6 mdr.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok