Hop til indhold
  • 0

Bruge wireless kombi relæ (505DA503) til 'tænd/reguler op' på Wireless ø80 lampeudtag (505D6102)


Dennis K
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg forsøger at ændre lidt på nogle opsætninger og vil gerne have 1. bjælke på et wireless kombi relæ (505DA503) til at 'tænd/reguler op' og 'sluk/reguler ned) på et wireless lampeudtag (505D6102). 2. bjælke har (vidst nok) tidligere virket direkte som udgang til et alm. lampeudtag - der sidder dog ingen lampe/pære i nu og dermed ingen belastning (det skulle umiddelbart heller ikke være nødvendigt). Jeg har en v3 controller. 

Jeg kan styre det wireless ø80 lampeudtag fra mit batteritryk, men jeg kan ikke få den til at at tænde/slukke fra kombi relæet. Jeg er med på at det er et relæ, men den burde vel kunne dæmpe det wireless ø80 lampeudtag alligevel, ikk?   

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På 13.1.2023 at 23:29 , Dennis K skrev:

2. bjælke har (vidst nok) tidligere virket direkte som udgang til et alm. lampeudtag - der sidder dog ingen lampe/pære i nu og dermed ingen belastning (det skulle umiddelbart heller ikke være nødvendigt). Jeg har en v3 controller.

Om et kombi relæ kræver belastning eller ej for at virke har intet med din controller version at gøre. Det afhæger 100% af hvilken version dit kombi relæ er. Version 1 kræver at der er tilsluttet en belastning på min. 5-20W (alt efter model). Uden belastning virker et version 1 kombi relæ IKKE.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej begge

Jeg beklager den sene tilbagemelding. Jeg havde set jeres svar og prøvede at regne den ud derefter. Selvom jeg havde en 6W belastning på 505DA503 (som burde være minimum), så virkede det ikke, men ud fra Lars' svar, så lod det til at være udfordringen. Jeg har derfor udskiftet til en 513 (uden minimumsbelastning) og nu virker det hele som det skal. 

Tak for hjælpen begge to :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok