Hop til indhold
  • 0

Visual 2 kontroller og app tilgang


gabjoer
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
5 timer siden, gabjoer skrev:

Hei, spørsmål fra Norge der det ikke er support for IHC/ELKO Living system. Har jobbet litt med IHC tidligere og nu igjen. Spørsmål er om det finnes en app(gratis) for å få tilgang til controller visual viewer 2 med hw 6.1. når controller er koblet til nettverket?  

Nej ikke mig bekendt. Du kan jo benytte løsninger som home assistent eller min IHC captain løsning men de koster også i form af hardwaren, en RPI som regel. Du får så også en del mere end hvis du kun køber lks App 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, gabjoer skrev:

Hei, takk for tilbakemelding.

Hva med IHC remote, ser den er nevnt i forumet, fungerer den med visual ver 2 el 3? Ser den koster litt. 

Jeg vil passe meget på med at give direkte internet adgang til en LK IHC controller. Netværks protokollen er 20 år gammel og har masser af sikkerhedshuller. Det er temmeligt let at lave et DDOS angreb som får en LK IHC controller til at gå ned. Det sker sandsynligvis ikke, men når det sker er det somregl på det værst tænkelige tidspunkt.

Jeg kender hverken LK IHC APP'en eller IHC Remote, men såvidt jeg har forstået er det basalt set den samme app men til 2 forskellige OS.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 21.10.2022 at 06:59 , gabjoer skrev:

Hei, takk for tilbakemelding.

Hva med IHC remote, ser den er nevnt i forumet, fungerer den med visual ver 2 el 3? Ser den koster litt. 

Den virker - men som @Lars1 er inde på så kræver den at du har din controller direkte ude på internettet - det er nok ikke den store sikkerhedsrisiko men det er ikke optimalt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 18.10.2022 at 12:03 , gabjoer skrev:

få tilgang til controller visual viewer 2 med hw 6.1

Så skal du finde en gammel firmwareloader ver 1.3.3. (er her på siden) og så lægge nyeste firmware til HW 6.2 ind i controlleren, så kan du bruge LK'app IHC Remote. Det er der flere her på siden der har haft succes med. Den gamle HW. 6.1 controller kan ikke officielt bruges med IHC Remote app'en, derfor dette hack.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok