Hop til indhold
  • 0

email udbyder til notifikation og email kontroller uden ssl


torben5247
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har tidligere spurgt til dette. Min mail.com som ellers har virket til email kontrol og notifikationer virker ikke mere. Jeg har søgt som en gal for at kunne spørge mail.com om de har ændret noget her 1 oktober i deres system, men det er ikke til at komme i kontakt med dem.

Anyway, er der nogle der kender til en mail udbyder som kan bruges?

jeg har tidligere brugt gmx.net og aol.com, men de fungerer ikke uden ssl. gmail kan heller ikke bruges, jeg har forsøgt med "aspmx.l.google.com port 25" som beskrevet i en tråd her i forummet, men det kan jeg ikke få til at virke.

Hvad bruger i af udbyder til formålet (helst gratis ;-))?

Kan ihc captain evt fungere til at sende og modtage email?

Takker for jeres altid gode forslag og deling af erfaring. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
11 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Ja det kan IHC Captain, den understøtter også push notifikationer via pushover.net som jo tit er hurtigere end e-mail.

Tak for svar, synes umiddelbart at pushover.net ser lidt vanskeligt ud... det her det må jeg lige checke ud...

Jeg kan se at captain har menu for notifikationer, er det en dublet af indstillingerne under "administration" direkte i controlleren? Kan se at ssl er muligt at checke af, så kan det virke med en udbyder der kræver ssl hvis man indtaster oplysningerne i captain. Skal felterne under administration/notifikationer være tomme, og så taster jeg dem ind i captain?? Sorry for alle spørgsmålene... man ræker en lillefinger og man tager hele hånden.. ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 10.10.2022 at 13:37 , torben5247 skrev:

Tak for svar, synes umiddelbart at pushover.net ser lidt vanskeligt ud... det her det må jeg lige checke ud...

Jeg kan se at captain har menu for notifikationer, er det en dublet af indstillingerne under "administration" direkte i controlleren? Kan se at ssl er muligt at checke af, så kan det virke med en udbyder der kræver ssl hvis man indtaster oplysningerne i captain. Skal felterne under administration/notifikationer være tomme, og så taster jeg dem ind i captain?? Sorry for alle spørgsmålene... man ræker en lillefinger og man tager hele hånden.. ;-)

Du blander ihccaptains IHC administrator modul, som er en ren kopi af IHCs egen administration modul, sammen med IHC captain egen mail modul.

Hvis du vil bruge IHC captain afsendelse modul skal du bruge email modulet som kan kaldes når noget ændres se mere her:

https://jemi.dk/ihc/#actionedit

 

Et par screenshots 

Screenshot_20221011-215532_Chrome Beta.jpg

Screenshot_20221011-215554_Chrome Beta.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok