Hop til indhold
  • 0

IHC energi/kwh


Balser
 Share

Spørgsmål

Hejsa,

 

jeg er lige igang med at lave svendestykke som elektriker, jeg er igang med ihc remote på en ipad.

Det sagt så har jeg en installation hvor i jeg har sat en IEM3155 som jeg bruger som puls giver til mit s0 signal, jeg har også luset en videre til et indput modul så jeg har signalet inde i programmet.

og herved kommer det egentlige problem, jeg har kan ikke finde en blok som jeg har bruge i IHC-remote hvor at jeg kan få visning på forbruget. jeg får altid kun vist indstillingerne fra den respektive blok jeg sætter ind.

på forhånd tak for hjælpen.

 

299195829_467584494946993_3128521620529368768_n.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

For at få dine værdier ud på ipad skal de lige igennem en anden FB, som LK desværre ikke har med i deres standard blokke.

Jeg har vedhæftet en blok der udlæser én værdi, den kan du bare kopier og give et fornuftigt navn til dine udlæsninger.

Den skal lægges ind i samme folder som dine øvrige FB, evt. under punkt 7. Egne. Derefter skal Visual genstartes.

Held og lykke med svendeprøven.

Visning af tal.ifb

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ahh, du vil gøre det direkte fra S0 indgangen, den kan mig bekendt ikke bruges til noget fornuftigt endnu.

Du bør i stedet bruge en almindelig input adresse, og lade en funktionsblok stå for div. beregninger osv. LK har desværre ikke lavet nogle særlig gode blokke til det, men du kan evt. bruge 4.2.03. Tror faktisk også der ligger nogen under download her på IHC user.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok