Hop til indhold
  • 0

Controller er "død", kan ikke tilgå den, og den gør intet.


Romolo666
 Share

Spørgsmål

Hej Eksperter

 

Jeg har et kæmpe problem. Jeg loggede på en controller v3 i går, hentede projektet, lavede en lille ændring, sendte det tilbage i controlleren som bekræftede at alt var godt.

Derefter har intet virket, og jeg kan nu ikke tilgå controlleren på nogen måde.

Den grønne lampe lyser konstant, synes jeg har prøvet alt.... Nogen gode råd?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Du har selvfølgelig prøvet reset knappen, at tage strømmen til den i mindst 10 sek. fjerne netkablet/netforbindelsen til den m.m.

Hvad sker der hvis du forsøger at tilgå med firmware loaderen via USB?

Prøv også at søge her på boardet. Jeg har ikke lige tid til at søge for dig, så du må selv prøve at søge lidt. Der er en række tråde vedr. døde v3 controller. De er alle et par år gamle, men nogle af dem beskriver nogle forskellige fejl scenarier udfra status på den grønne status diode.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Lyder godt. I starten da dette problem opstod ville Schneider/LK overhovedet ikke tale med os der blev ramt af det, så det er godt de ombytter den for dig.

Husk du kan bruge det gamle SD kort til at gendanne program og wireliess links på den nye, men inden du sætter kortet i så få den firmware opdateret.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja, det lyder godt at du fik det løst, det er ikke lige nem af skaffe sådan en controller.

Er lidt nysgerrig med den ombytter hos LK, generelt er min opfattelse at de er meget standhaftige med at bytte.

Fik du ombyttet den på garanti eller hvordan? Kunne i leve med ude strøm i huset i den tid?
Og til @Allan Nissen, hvad gjorde du så? Jeg tænker jeg vil være forberedt på det scenarie når/hvis uheldet er ude med min controller. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
41 minutter siden, MartinJ skrev:

Ja, det lyder godt at du fik det løst, det er ikke lige nem af skaffe sådan en controller.

Er lidt nysgerrig med den ombytter hos LK, generelt er min opfattelse at de er meget standhaftige med at bytte.

Fik du ombyttet den på garanti eller hvordan? Kunne i leve med ude strøm i huset i den tid?
Og til @Allan Nissen, hvad gjorde du så? Jeg tænker jeg vil være forberedt på det scenarie når/hvis uheldet er ude med min controller. 

Min var under 2 år gammel så den byttede Greenline uden problemer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, MartinJ skrev:

Ja, det lyder godt at du fik det løst, det er ikke lige nem af skaffe sådan en controller.

??? Enhver elektriker kan skaffe den til levering dagen efter. Du kan også købe den gennem flere webshops med max 2 dages levering. Det er sandsynligvis hurtigere end LK kan sende dig en ny.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok